pondělí 12. listopadu 2012

Nový High-Tech Seznamka Technology


Podle Jenna Wortham

Online Seznamovací služby již dlouho slíbil pomoc lidem najít partnera pomocí statistické vědy předvídat osobní chemie. Ale někteří z největších služeb jsou nyní přidává retro twist.

Několik míst je přivést lidi dohromady postaru, s singles stran tam, kde se lidé mohou dav společně v barech, zatímco konzumace alkoholu a flirtování.

"Tam bylo tolikrát jsem se setkal s někým z Internetu osobně a necítil jiskru," řekla Emily Clapp, který byl v nedávné beer-ochutnávka akce pořádané populární seznamka OkCupid v suterén bar na Lower East Side na Manhattanu. "Je to tak zklamáním investovat všechen ten čas e-mailing a pak ... nic. "

Stejně jako mnoho jiných, paní Clapp říká offline akce mohou pomoci identifikovat potenciální datum rychleji. Online, že zjistí, že mohou trávit týdny či měsíce si vyměňují zprávy s někým a pak naplánovat večeři nebo nápoje - jen si uvědomit, během několika minut, že datum je zkažený.

"Je tu jen tolik, co můžete dělat s daty," říká Susan Etlinger, výzkumný analytik skupiny výškoměr, který radí podnikům, jak nejlépe využít technologii. "Vždycky je tu neznámá, která má co do činění s feromony a lidské přirozenosti."

Ale proč je třeba se přihlásit se k seznamka s někým v baru? Paní Clapp, 31-rok-starý daně účetní, řekl, že stránky se choval jako filtr, což je více pravděpodobné, že další účastníci byli také jediný, hledá romantiku a ne příliš strašidelný. Ale nevyhnutelně, řekla, "je to trochu více náhodných než běžné on-line datování."

Offline akce, pouze pro členy, jsou nabízeny jako součást svého měsíčního předplatného nebo za malý poplatek. Zatímco mnoho z událostí se konají v barech, jiní se točí kolem aktivit, jako je učení, aby se čerstvé těstoviny, děje výlety nebo hrát Skee Ball. Oba Match.com, placeného, ​​a OkCupid, který byl koupen utkání minulý rok, ale pracuje nezávisle, jsou stále za offline nápad. Zápas koupil komerční čas v průběhu olympijských her, aby podporovaly "The rozruch," jak to nazývá jeho setkání. V jednom inzerátu, který je řekl, aby líčit scény z vlastních Rewards událostí, temperamentní blondýnka zeptá nového přítele, "UCLA?" A pak Clinks brýle: "Dobře, Bruins!"

Match, který má téměř dva milióny platících uživatelů, říká, že držel několik set akcí každý měsíc od května ve více než 50 městech. OkCupid, která říká, že má 2.900.000 aktivních členů, pořádá asi 100 událostí v New Yorku od začátku července a plánuje uvést myšlenku do San Francisca, Los Angeles, Chicagu a několika dalších městech v říjnu. To také říká, že je vylepšení své podnikání, aby události v popředí.

Menší služby jsou také nabízejí shromáždění. MeetMoi, jehož aplikace umožňuje uživatelům vysílat svou polohu a sjednejte si rychlou kávu nebo drink, byla hosting get-setkávání, aby více svých uživatelů na stejném prostoru ve stejnou dobu. A Nerve, sex a seznamka se sídlem v New Yorku, říká, že pracuje na mobilní aplikace, která bude klást důraz na blízké události.

Krok směrem k reálným setkání následuje některé dobře propagovaná studie, které zpochybnit, zda testy osobnosti a data mohou přesně předpovědět, zda se dva lidé budou kompatibilní. V jedné takové studie vydané v únoru, psychologie vědci řekl, že "žádný přesvědčivý důkaz", že matchmaking software pracoval lépe než primitivními metodami.

Hlavní online služby tvrdí, že nereagují na těchto studiích. Ale oni jsou čelí konkurenci ze služeb, které jsou Přeskočit algoritmy celkem, včetně toho, jak o nás, která umožňuje lidem hledat daty na základě první date nápady, a kanice, který posílá šest lidí na slepo skupiny výlet.

"Jsme i nadále používat své odpovídající algoritmy," řekl Mandy Ginsberg, prezident Match.com. "Ale možná je to trochu jednodušší chodit do místnosti plné lidí, které splňují a mluví."

Online dating, jak se zdá, může být také hit plošinu. Poslední údaje z comScore, firmy analytics, ukazuje, že provoz přes 10 nejpopulárnějších datování lokalit nezvýšil v minulém roce. To může být částečně kvůli rostoucí popularitou mobilních aplikací dating. Dokonce tak, seznamovací služby mají obvykle potíže drží na uživatele. Úspěšní členové, kteří najít lásku často mazat své účty. Ti, kteří nemají můžete dostat unavený po jednom příliš mnoho špatných dat, takže služby mají oslnit a udržet je asi déle. To je místo, kde se společenské akce, pojďte dál

Některé datování lokalit a aplikace byly na špici, pokud jde o face-to-face setkání. Grindr, mobilní aplikace, směřující k homosexuálům, nejprve šířit slovo o jeho služby v roce 2009 prostřednictvím spolupráce s místními bary hodit strany. V současné době má čtyři miliony členů. A místa jako Meetup dlouho podnítil lidi k ohradě podobně smýšlející jedince pro setkávání.

Ale ne každá firma je prodává na myšlence házet lidi do baru a vidí, co se stane. EHarmony, jeden z více zavedených seznamky, říká, že to nemá žádný zájem na odklon od důrazu na vědeckém přístupu.

"Zaměřujeme se na získání naše členy na smysluplné režimu offline setkání s lidmi, kteří jsou hluboce kompatibilní, ne vytvářet rozsáhlé šťastných hodin," řekl Becky Teraoka, zástupce společnosti.

Nebuďte Mizející Datum


Rychlé Rise of Mobile Seznamka Apps


Podle Amrita Jayakumar

Mobilní datování. Je to všechno hrůzy online dating přenesli do telefonu, kde máte strašidelný texty od lidí, kteří si prohlížejí váš profil a použít vaši polohu ke stonku vás. Je to tak?

Někdy ano. Ale mohlo by být také spontánně vás před někým, kdo má rád vaše oblíbené jídlo, knihy a hudbu, a možná stejně jako ti, taky.

Jako koncept, mobilní datování je opravdu nový. Je to už od vynálezu mobilních telefonů. Smartphony a aplikace jsou jen lesklé nové nástroje v letité pátrání po lásce.

Američané nyní použít dating aplikace více než on-line datování lokalit, podle 2011 zprávu Flurry Analytics. "Počet lidí, kteří používají datování aplikace roste rychleji než počet použití všech aplikací," řekl. "Stručně řečeno, datování je růst kategorii."

Globálně, je mobilní datování trh by měl být v hodnotě 2,3 miliardy dolar v roce 2016, nahoru od $ 1 miliarda v 2011, podle Juniper Research. Většina aplikace používat "freemium" obchodní model, kde je to zdarma zaregistrovat, ale lidé zaplatit poplatek za prémiové funkce.

Zápas, eHarmony, Skout, Grindr, OkCupid, meetMoi, spousta ryb a Badoo každé vychloubání Výraznou osobností a miliony uživatelských profilů, zprávy, chat, mrká, videoklipy nebo jiná opatření datování úspěchu app. ITunes Store má nespočet dating aplikace v rámci jeho sociálních sítí kategorii.

Ale stejně jako seznamka, najít ten správný zápas není snadný úkol, podle průmyslových odborníků.

Na nóbl hotel v Los Angeles v červnu, šest svobodní lidé seděli před místnosti plné průmyslových manažerů diskutovat tuto otázku.

Tato každoroční konference je setkání největších hráčů v oboru app datování. Šest účastníků se přihlásil na první na svého druhu mobilní Boot Camp seznamka, pořádané Julie Spira, autor a cyber-datování expert.

Jejich mandát byl jednoduchý: Vyzkoušejte dvě aplikace po dobu dvou týdnů a poskytovat čestnou odezvu.

Zatímco vývojáři shromažďují své vlastní statistiky a uživatelská odpovědi, to bylo poprvé, kdy tento druh zaměření skupiny byla organizována, řekla.

Franklin Horn nikdy se snažil mobilní datování před.

"Nemyslím si, že bych si to začal na vlastní pěst, a já jsem v softwarovém průmyslu," řekl Horn, 27, který pracuje na tech startu v Santa Monice v Kalifornii "Je to těžká věc, aby se tam. "

On použil tři aplikace: eHarmony, Skout a meetMoi. Zatímco on nešel na žádné termíny, Horn řekl, že vyměnil asi 150 příležitostné zprávy s několika ženami.

"Vzhledem k tomu, že jsem svobodný a práce, chtěl jsem použít to jako způsob, jak praktikovat flirtování a vidět technologii za apps," řekl.

Další účastník, Joe, 30, z Chicaga, popsal své zkušenosti v blogu. "S těmito aplikacemi je to pocit," Hele, já jsem v této oblasti, dívám se pověsit ven, "napsal." Víš, co někdo má v úmyslu. To je trochu jasněji dopředu. "

Vnímání o mobilních aplikacích, které není zcela přesná, je to, že to znamenalo pro příležitostné datování. Většina firem inzerovat je jako způsob, jak "poznat nové přátele," což je důvod, proč patří do sociálních sítí štítku.

Skout tyto homepage říká jednoduše: "Život je krátký, že jste zaneprázdněni a lidé se baví bez tebe právě teď. Takže začít Skouting a najít stranu, kdykoliv a kdekoliv. "

Aplikace jsou obvykle zdarma, a to trvá několika minut vytvořit profil nebo nahrát fotku. Grindr, meetMoi, SinglesAroundMe a několik jiní používají geolokační technologii, která umožňuje lidem zajistit ostruha-of-the-moment data. (Většina aplikací umožňuje uživatelům zobrazovat pouze jejich obecný umístění, spíše než přesné jeden.)

Ale pro ty, kteří chtějí kvalitu, tam jsou možnosti. A vývojáři se obrací na jednoduché, real-životních konceptů usilovat uživatelů, jako společného přítele.

To je místo, kde Facebook přichází s aplikacemi, jako je Zoosk a máte zájem? Facebook sám o sobě nedávno oznámil novou funkci, najít přátele v okolí, spojit se s ostatními uživateli Facebooku.

Nová vlna aplikací, jako jsou konvice Splňuje Bagel a jho zaměřit se na společných přátel a použít Facebook profilu informace tak, aby odpovídala lidí.

"Můžete posoudit osobu firma, která vedou," řekl Mark Brooks, analytik a konzultant na internetu datování průmyslu.

Neexistuje nic jako společného přítele, aby se potenciální zápas vypadat platné, něco, co účastníci Boot Camp výrazně pociťují i ​​kolem.

"Pro mě, s doporučení celkem rány vás na seznamu," řekl Horn.

Káva se setká Bagel, čtyři měsíce starý New York spuštění, zjistila, že uživatelé byli 37,2 procent větší pravděpodobnost, že chce k dnešnímu dni osobu v případě, že měli vzájemné přátele na Facebooku. Pokud uživatelé měl čtyři společné přátele, oni byli 90 procent více nakloněný.

Káva se setká Bagel, který je provozován tří sester, začínal jako webové stránky a nedávno vydané aplikace pro iOS a Android. Používá jednoduchý koncept: Nastavte termín a lidé budou reagovat.

Uživatelé poskytnout základní informace z účtu Facebook. Každý den v poledne, obdrží e-mail s jedním zápasem, přítel přítele. Mají 24 hodin na to "líbí" nebo "průkaz" nad osobou. Pokud oba uživatelé vybrat "jako," že jsou připojeny přes soukromé číslo. Pokud projdou, další možnost přijde další den.

"Snažíme se využívat mobilní technologie, aby se lidé zaujmout aktivní přístup v datování," řekl spoluzakladatel Arum Kang, bývalý produktový manažer na Amazon.

Yoke, Facebook app, jde nad rámec společných přátel, aby společné zájmy. Využívá Netflix, Amazon a Spotify, aby odpovídaly uživatelům podle jejich vkusu ve filmech, knihách a hudbě. Lidé připojit mnoho způsob, jakým by bylo, kdyby se setkali na koncertě nebo film, řekl Rob Fishman, jeden ze zakladatelů.

"Celá myšlenka je znovu Serendipity skutečného života," řekl.

Není žádným tajemstvím, vzorec pro aplikaci na úspěch, řekl Brooks, Internet datování analytik. Ale "čím více, můžete modelovat reálný svět, tím lépe budete dělat," řekl.

Nové mobilní app vývojáři si to uvědomují a jsou klepnutím na bohatství informací dostupných na Facebook, a zároveň se snaží vyvážit soukromí uživatelů obavy.

"Pokud sociální média je možnost, tak bych to mohla," řekla Lauren Durst, výzkum konzultant v okrese, který používá zápasy a OkCupid. "To by vzít některé z anonymity."

Spira říká, že stejně jako on-line dating, lidé by měli platit zdravý rozum s app.

"Musíte použít intuici a jednat tak, jak jsme zvyklí v reálném životě," řekla. "Jako setkání na veřejném místě."

Ženy více otevřený vůči?