pátek 20. května 2011

Online Seznamka: 10 Psychologické Statistiky


Někde mezi jedním-třetina a tři-čtvrti jednoho lidí s přístupem k internetu používali to, aby se pokusila setkat s někým novým. Ale v průběhu let, jsme slyšeli příběhy o tom, jak konfliktní úspěšné to je.

Domnívám se, že seznamování přes internet společnosti a je to všechno sladkost a lehký, s svatební zvony zvoní v dálce, věří, že média o poplašné zprávy a je to všechno lhaní, podvádění, zvrácené sociální Misfits. Pravda je někde mezi, ale kde?

Naštěstí, dnes je tu dost výzkumu naznačují, co se opravdu děje. Takže, tady jsou moje oblíbené psychologický vhled 10 na seznamování přes internet.

Internet daters nejsou poražení

Na rozdíl od stereotypu, je tu jen málo důkazů, že seznamování přes internet je poslední možnost sociálních anarchistů nebo podivíny.

Ve skutečnosti, ba právě naopak. Internet daters více pravděpodobně být společenští, mají vysokou vlastní-úcta a nízká v datování úzkosti (Kim et al, 2009;. Valkenburg, 2007). Tyto studie zjistily, žádné důkazy, že lidé používají online datování, protože nemohou zaseknout to face-to-tvář. Je to jen další způsob, jak poznat nové lidi.

motivace lidí ke spuštění online datování je mnoho a jsou různé, typicky zahrnovat spouštěcí událost jako break-up, ale celkově Barraket a Henry-Waring (2008) zjistili, že motivace lidí je méně individuální a více sociální. Lidé nejsou pomocí online datování proto, že jsou plaché, ale protože oni se přestěhovali do nového města, pracují dlouhé hodiny, nebo nemají čas nesetkal s nikým, nové.

Online daters lžou (ale jen trochu)

Přestože 94% popřít jejich seznamování přes internet profily obsahují všechny malé lži (Gibbs et al., 2006), psychologové jsou podezřelé šarže. Toma et al. (2008) měří výšky a hmotnosti 80 internet daters, stejně jako kontrola jejich řidičské průkazy na jejich skutečný věk.

Když byla tato data ve srovnání s jejich profily, ukázalo se, že devět z deseti lhal o alespoň jedno měřené atributy, ale ty lži byly jen malé. Nejčastějším pachatelem byla váha, s daters buď přidáním nebo holení pryč průměru o 5%. Daters byly pravdivější o jejich věku (1,5% odchylka) a výšku (1,1% odchylka). Jak se dalo očekávat ženy tendenci oholit liber, zatímco muži se dali podporu na výšku.

Tyto lži dělají malý rozdíl ve skutečném světě, protože drtivá většina fibbing by bylo obtížné odhalit osobně. Většina lidí chce setkat se nakonec tak, že vědí, velké lži se bude chycen.

Foto klamy

Říká 'kamera nikdy nelže' je patrová. I bez Photoshop vyžehlit vrásky, úhly kamery a osvětlení je možné snadno měnit vnímané atraktivitě.

Lidé instinktivně pochopili při výběru svého profilu fotku tak Toma a Hancock (2010) vyfotografovali internetu daters, pak soudců těchto skutečnému profilu fotky.

Ačkoli méně fyzicky atraktivní lidé byli s největší pravděpodobností volit sebe-zlepšení fotografii, celkové rozdíly byly malé. V laboratoři fotky byly jen o něco méně atraktivní než ty, které vybrali pro on-line datování profily (asi 5% u žen a 4% u mužů). Opět, internet daters nebyli lhaní moc ...

Váš nejlepší vzhled

Záchytné body, na které typy profilu fotografií práce z jednoho online dating site, který analyzoval 7.000 fotografií v její databázi (oktrends, 2010):

Oni pak se podíval na fotografie, které byly spojeny s nejdelší on-line rozhovory. Tito byli, kde se ukázalo, datumovka:

Fotky spojené s kratší než průměr rozhovory (v rostoucím pořadí konverzační odstrašující):

(Pamatujte si, že to všechno jsou asociace, takže si nemůžeme být jisti, o příčinnosti.)

Protikladů (stále ještě) nepřitahují

Dokonce i mezi různorodou populaci online daters, lidé stále dávají přednost někomu, kdo je podobný na sebe.

Když Fiore a Donath (2005) zkoumal údaje z online 65.000 daters, zjistili, že lidé byli výběr na základě podobnosti na sebe.

V tomto ohledu je online dating se nijak neliší od offline datování. V průměru lidé hledají někoho, přibližně stejný jako oni. Opravdu tam je nyní mnoho datování lokalit zaměřené na užší demografie, jako jsou sportovní fanoušci, židovské osoby nebo osoby se zvláštními zdravotními podmínkami.

Seznamování přes internet podporuje některé rozmanitosti

Chcete-li zkontrolovat seznamování přes internet rozmanitosti, Dutton et al. (2009) dotazovaných 2.670 manželské páry ve Velké Británii, Austrálii a Španělsku. V tomto vzorku internetové daters byla větší pravděpodobnost, že větší rozdíly ve věku a vzdělání ve srovnání s těmi, kdo se setkal s více tradičními způsoby.

Ačkoli nejsou protiklady přitahují, ve své podstatě seznamování přes internet se podporovat rozmanité zápasy. Autoři tvrdí, že je mění tvář manželství spojit typy lidí, kteří předtím nikdy by splnily.

Udržujte první zpráva krátké

Získání on-line reakce může být hit-a-minout záležitost. Online dating stránky změřit míra odpovědí na základě analýzy více než 500.000 počáteční kontakty poslal jejich členy (oktrends, 2009). Příjemci odpověděl pouze 30% zpráv mužů k ženám a 45% zpráv žen k mužům. Procento, které vedou ke konverzaci je ještě nižší (kolem 20% a 30% v uvedeném pořadí).

Jeden-třetina odpovědí, která se opírá o vědecký výzkum (Rosen et al., 2008), je částečně protože mnoho seznamování přes internet účty jsou mrtví.

oktrends také zjistil, že už zprávy pouze výnos malé zlepšení v četnosti odpovědi pro muže a pro ženy nic. Takže neztrácejte čas psaní eseje. Pozdrav a nechat je zkontrolovat svůj profil.

Emocionalita je atraktivní

Ve studii online dating, Rosen et al. (2008) našli důkaz, že intenzivnější emocionalita, např. použití slova jako 'nadšený' a 'nádherné', udělal lepší dojem na muže i ženy.

Tato studie také zkoumala vliv self-odhalení. Zatímco výsledky byly více variabilní, celkové lidé přednost relativně nízké úrovně-self-odhalení.

Po vyšetření, 51% setkat face-to-tvář

Pro mnohé, ale ne všechny internetové daters, jehož cílem je seznámit se s někým novým v těle. V průzkumu z 759 internetových daters, Rosen et al. (2008) zjistili, že 51% lidí, kteří udělali face-to-tvář data do jednoho týdne a jednoho měsíce od obdržení odpovědí na jejich on-line předehry.

Toto první setkání je často zpracovaný internetu daters jako poslední část procesu prověřování (Whitty & Carr, 2006). Je tato osoba skutečně, kteří říkají, že jsou? A pokud ano, existuje nějaká chemie? Je to jen po této fázi dokončení, že lidé mohou poznat jeden druhého.

Relationshopping

Přes všechno pozitivní, co výzkum říká o seznamování přes internet, není pochyb o tom, že to může být neuspokojuje a averzivní. 132 online daters průzkumu společnosti Frost et al. (2008) uvedlo, že strávil 7 krát tak dlouho screening profily jiných lidí a odesílání e-mailů, než tomu bylo interakce face-to-tvář na reálných datech.

Část problému je, že lidé jsou povzbuzeni online datování myslet v konzumní hlediska (Heino et al., 2010). Uživatelé jsou 'relationshopping': při pohledu na vlastnosti jiných lidí, vážení je nahoru, pak výběr potenciálních partnerů, jako by z katalogu, je to lidské vztahy snížena na check-boxy.

To je více kritiku technologií v současné době k dispozici, než je obecná představa o seznamování přes internet. Frost et al. (2008) tvrdí, že to bude změna, jak on-line seznamovacích služeb orientovat se více na prožitkové metody, jako např. virtuální termíny (viz: proč seznamování přes internet je averzivní).

Jak dobře to funguje?

K dispozici je pouze omezené údaje o tom, jak dobře funguje seznamování přes internet a většina z tohoto výzkumu zkoumal heterosexuální daters. Přesto Rosen et al. (2008) zjistili, že 29% jejich vzorku bylo zjištěno vážné vztahy přes internet datování. Dutton et al. (2009) zjistili, že asi 6% manželské páry se setkal on-line ve Velké Británii, ve Španělsku 5% a 9% v Austrálii. Při pohledu na právě mladí lidé procenta byla mnohem vyšší:

Pokud dlouhodobý vztah, je to, co hledáte, můžeme určitě říci, že to funguje pro některé lidi.

Mnohé z nich jsou bezpochyby odradí internet datování poplašné zprávy, a to zejména proto, že tyto držet v mysli. Někteří najdou box-tikání, relationshopping aspekty pryč-umístění, nebo chytí ven napětí mezi reprezentovat jejich skutečným a idealizovaným já online. Ještě jiní, zjistíte, že nízká úroveň reakce zabije jejich nadšení.

Výzkum však naznačuje, že většina internetových daters byly relativně poctivé a pro některé minimálně, může být úspěšný.

Işaretleri Sen Arkadaşlık At Bad konum