sobota 11. června 2011

Seznamovací hra je on!


Nashua - Dave je číšník málo ambiciózní. Stephanie je mstivý bankovní pokladník. Pete je oxycontin-závislý bývalý milenec.

Zvuk jako obsazení posledního shledání střední školy? Pravděpodobně, ale to jsou i některé znaky se dostanete na datum nebo odmítnout v jednotném Opět, deskovou hru, kterou vynalezl Kenny Kupchick, 27, z Nashua.

"Jednotný Opět je realistický datování deskovou hru," řekl Kupchick. "Nejprve si vyberete náhodné karty z muže nebo ženu palubě. Tyto jsou naplněné znaky založené na stereotypní lidé si mohli potkat roku, od světských k popukání.

"Jestli se vám nelíbí vaše potenciální datum, můžete se jich zbavit a vrátit se na začátek, což je 'jeden znovu.' Nicméně, chcete-li pokračovat v datování, půjdete do 'první rande' a líznout kartu z paluby. Toto vám řekne, co se stalo na první rande. "

Válcováním kostky, hráči soupeří, aby bylo kolem tabule přes data, sex, setkání rodičů, zapojení a konečně, manželství, se všemi potěšení a úskalí, které doprovázejí, že věčný silnici.

"Ty mohou být dobré věci, jako jste vy a vaše data sdílet noci směje," Kupchick psal, "vesele nebo špatné, jako je vaše data prochází plyn před vámi. Existují také překážky na cestě: argumenty, hrozné dny, přítel zóně, závazek očistec, stalkeři a další nástrahy.

Jednotný Opět také přichází s návodem, aby se to do pití hry. Kupchick říká, že hraje tímto způsobem, hry veselí je ramped zářez.

Kupchick říká, že jeho přátelé hrají zásadní roli v rozvoji na jednotném znovu. "Všechny mé grafického návrhu byla provedena velmi talentovaní místní výtvarník a můj přítel, GISel, v GeeWorks.info. Můj dávný přítel Sean Peragine ... vzal všechny mé katalogu výstřely, a jeho matka, Diane, dělal komentář pro mé obchodní YouTube. Pět z mých přátel také přišla do mého domu střílet obchodní a uplatnit své zábrany stranou, aby mi pomohl ven s tím, co se ukázalo být velmi vtipné reklamy. "

Kupchick obchodní plán je založen na sociálním povědomí, že se domnívá, čisté energie a spravedlivé mzdy. Dva C Pack Systems, Nashua-založené obalová společnost, která tvrdí, že 100 procent vítr-poháněl, kromě toho, že společnost Skládka Zero, učinil boxy pro alfa a beta verze opět svobodná.

"Všechny mé prototypu tisku bylo provedeno na místě," řekl Kupchick. Doufá, aby to tak, nicméně, on si uvědomuje překážky toto představuje pro konkurenceschopnost v globalizované ekonomice.

"Největší výzvou je zatím snaží udržet produkci na domácím trhu."

Ačkoli on by raději, že tak neučiní, on tvrdí, že s využitím čínských továrnách by se snížit jeho výrobní náklady o 25 procent. Kupchick přišel s nápadem pro jednotný opět v roce 2007 během cesty do Jamajky, kde on viděl tričko líčit pár na svatební oděv. Košile číst "Game Over" jako ve videohře. "To mě přivedlo k názoru, že to bude skvělý nápad pro stolní hru, ale trvalo mi několik let, než jednat podle toho."

Opět jediný vynálezce si myslí, že má potenciál pro hromadnou odvolání, protože jeho kulturní význam. "Téměř každý dat, ať už zřídka, nebo ne. Lidí v mém věku může velmi vztahují na situace, v této hře, protože je založen výhradně na reality, absurdity a všechny. Zda je někdo chodit, ve vztahu, nebo ženatý, budou moci najít humor a pravdu v této hře. "

Kupchick věří, že toto je ideální pro obchody specializující se na dospělého novinky produktů, jako jsou dárky Spencer, který má stovky prodejen. Doufá, že hra bude prodávat ve velkých obchodech, ale také chce, aby se silnou přítomnost v maminka a pop obchody.

K dnešnímu dni, jednotný Opět je k dispozici pouze na místě. Makro Polo v Portsmouthu byl první obchod nést hru, a více nedávno se objevil na pultech v Headlines Nashua. Hra na webové stránky, www. singleagaingame.com, má brzy po nákupu opce.

Kupchick říká Jednotný Opět: střední-krize života vydání se v současné době pracuje. On už si představí další verze hry, jako jsou zlatá léta a Hollywood-založený systém, který on věří budou otevřít hru až do širší trh.

"Marketing bude probíhat prostřednictvím internetové reklamy blog a sociální média sítí," řekl Kupchick. "Také si myslím, tato hra by bylo skvělé pro rozhlasové pořady hrát živě ve vzduchu."

Kupchick věří, že jeho hra bude hráči smát víc než nějaká komedie k dispozici na Netflix. "Stolní hry jsou stále velmi důležité, protože jsou jedním z posledních zbývajících socializace nástroje."