Youâ € ™ ve slyšel o šikaně a znásilnění, ale co to sakra je digitální datování zneužití? Ita € ™ s, když jeden člen teen pár začne nutit nebo disrespecting jiné přes mobilní telefony, IM a sociální sítě.
Reklama Rada a Verizon Spojila se na â € œThatâ € ™ s ne Coola € kampaň na pomoc dospívající rozpoznat a zastavit digitální datování zneužívání, které zahrnuje stálé a kontrolu textů, tlačí svého partnera poslat nahé fotky a vnikat do něčí e -mailu nebo sociálních sítí stránky.
â € œYour mobilní telefon, IM a sociální sítě jsou všechny digitální prodloužení, kdo jste, â € říká Thatâ € ™ s ne Cool webu. â € œWhen někdo máte, nebo jste s tlaky disrespects vás v těch místech, která není cool.â €
Přestože kampaň zahájil v lednu, Verizon nedávno podepsané dne doručit campaignâ € ™ s oznámení ve veřejném zájmu (PSA), aby dospívající prostřednictvím své mobilní webové služby, Verizon FiOS internetu, a Verizon FiOS televize.
"[To] pomůže zvýšit informovanost s dospívající a dát jim nástroje, aby se zabránilo zneužívání digitálních, že mohou být dochází tím, že uvádí naše zprávy inovativním způsobem v digitálním světě, â € říká Peggy Conlon, prezident a generální ředitel reklamní rady, nezisková organizace pracuje na zlepšování kvality života dětí a rodin. â € œ
"To je v pohodě," vyvinuté Ad Rada ve spolupráci s fondem prevence násilí v rodině, a úřad pro boj proti násilí na ženách amerického ministerstva spravedlnosti, zahrnují tisk, televize, rozhlasu, internetu a mobilních prvků.
Ita € ™ s teenagery, která má pomoci rozpoznat digitální datování zneužívání a umožnit jim zahájit konverzaci o tom. PSA i přímé diváky k návštěvě místa, kde dospívající najdete nástroje pro â € œdraw vlastní digitální linea € a "Talk to Out" fórum k diskusi o této formě vztahu zneužívání a hledat pomoc.
"Čím více lidí se můžeme dostat se praktické, realistické zprávy o tom, co je v pohodě a co není v pohodě, pokud jde o vztahy, tím více můžeme předejít koloběhu násilí z opakujících," říká Esta Soler, předseda Fondu prevence násilí v rodině .