pondělí 12. listopadu 2012

Nový High-Tech Seznamka Technology


Podle Jenna Wortham

Online Seznamovací služby již dlouho slíbil pomoc lidem najít partnera pomocí statistické vědy předvídat osobní chemie. Ale někteří z největších služeb jsou nyní přidává retro twist.

Několik míst je přivést lidi dohromady postaru, s singles stran tam, kde se lidé mohou dav společně v barech, zatímco konzumace alkoholu a flirtování.

"Tam bylo tolikrát jsem se setkal s někým z Internetu osobně a necítil jiskru," řekla Emily Clapp, který byl v nedávné beer-ochutnávka akce pořádané populární seznamka OkCupid v suterén bar na Lower East Side na Manhattanu. "Je to tak zklamáním investovat všechen ten čas e-mailing a pak ... nic. "

Stejně jako mnoho jiných, paní Clapp říká offline akce mohou pomoci identifikovat potenciální datum rychleji. Online, že zjistí, že mohou trávit týdny či měsíce si vyměňují zprávy s někým a pak naplánovat večeři nebo nápoje - jen si uvědomit, během několika minut, že datum je zkažený.

"Je tu jen tolik, co můžete dělat s daty," říká Susan Etlinger, výzkumný analytik skupiny výškoměr, který radí podnikům, jak nejlépe využít technologii. "Vždycky je tu neznámá, která má co do činění s feromony a lidské přirozenosti."

Ale proč je třeba se přihlásit se k seznamka s někým v baru? Paní Clapp, 31-rok-starý daně účetní, řekl, že stránky se choval jako filtr, což je více pravděpodobné, že další účastníci byli také jediný, hledá romantiku a ne příliš strašidelný. Ale nevyhnutelně, řekla, "je to trochu více náhodných než běžné on-line datování."

Offline akce, pouze pro členy, jsou nabízeny jako součást svého měsíčního předplatného nebo za malý poplatek. Zatímco mnoho z událostí se konají v barech, jiní se točí kolem aktivit, jako je učení, aby se čerstvé těstoviny, děje výlety nebo hrát Skee Ball. Oba Match.com, placeného, ​​a OkCupid, který byl koupen utkání minulý rok, ale pracuje nezávisle, jsou stále za offline nápad. Zápas koupil komerční čas v průběhu olympijských her, aby podporovaly "The rozruch," jak to nazývá jeho setkání. V jednom inzerátu, který je řekl, aby líčit scény z vlastních Rewards událostí, temperamentní blondýnka zeptá nového přítele, "UCLA?" A pak Clinks brýle: "Dobře, Bruins!"

Match, který má téměř dva milióny platících uživatelů, říká, že držel několik set akcí každý měsíc od května ve více než 50 městech. OkCupid, která říká, že má 2.900.000 aktivních členů, pořádá asi 100 událostí v New Yorku od začátku července a plánuje uvést myšlenku do San Francisca, Los Angeles, Chicagu a několika dalších městech v říjnu. To také říká, že je vylepšení své podnikání, aby události v popředí.

Menší služby jsou také nabízejí shromáždění. MeetMoi, jehož aplikace umožňuje uživatelům vysílat svou polohu a sjednejte si rychlou kávu nebo drink, byla hosting get-setkávání, aby více svých uživatelů na stejném prostoru ve stejnou dobu. A Nerve, sex a seznamka se sídlem v New Yorku, říká, že pracuje na mobilní aplikace, která bude klást důraz na blízké události.

Krok směrem k reálným setkání následuje některé dobře propagovaná studie, které zpochybnit, zda testy osobnosti a data mohou přesně předpovědět, zda se dva lidé budou kompatibilní. V jedné takové studie vydané v únoru, psychologie vědci řekl, že "žádný přesvědčivý důkaz", že matchmaking software pracoval lépe než primitivními metodami.

Hlavní online služby tvrdí, že nereagují na těchto studiích. Ale oni jsou čelí konkurenci ze služeb, které jsou Přeskočit algoritmy celkem, včetně toho, jak o nás, která umožňuje lidem hledat daty na základě první date nápady, a kanice, který posílá šest lidí na slepo skupiny výlet.

"Jsme i nadále používat své odpovídající algoritmy," řekl Mandy Ginsberg, prezident Match.com. "Ale možná je to trochu jednodušší chodit do místnosti plné lidí, které splňují a mluví."

Online dating, jak se zdá, může být také hit plošinu. Poslední údaje z comScore, firmy analytics, ukazuje, že provoz přes 10 nejpopulárnějších datování lokalit nezvýšil v minulém roce. To může být částečně kvůli rostoucí popularitou mobilních aplikací dating. Dokonce tak, seznamovací služby mají obvykle potíže drží na uživatele. Úspěšní členové, kteří najít lásku často mazat své účty. Ti, kteří nemají můžete dostat unavený po jednom příliš mnoho špatných dat, takže služby mají oslnit a udržet je asi déle. To je místo, kde se společenské akce, pojďte dál

Některé datování lokalit a aplikace byly na špici, pokud jde o face-to-face setkání. Grindr, mobilní aplikace, směřující k homosexuálům, nejprve šířit slovo o jeho služby v roce 2009 prostřednictvím spolupráce s místními bary hodit strany. V současné době má čtyři miliony členů. A místa jako Meetup dlouho podnítil lidi k ohradě podobně smýšlející jedince pro setkávání.

Ale ne každá firma je prodává na myšlence házet lidi do baru a vidí, co se stane. EHarmony, jeden z více zavedených seznamky, říká, že to nemá žádný zájem na odklon od důrazu na vědeckém přístupu.

"Zaměřujeme se na získání naše členy na smysluplné režimu offline setkání s lidmi, kteří jsou hluboce kompatibilní, ne vytvářet rozsáhlé šťastných hodin," řekl Becky Teraoka, zástupce společnosti.

Nebuďte Mizející Datum