Podle Amrita Jayakumar
Mobilní datování. Je to všechno hrůzy online dating přenesli do telefonu, kde máte strašidelný texty od lidí, kteří si prohlížejí váš profil a použít vaši polohu ke stonku vás. Je to tak?
Někdy ano. Ale mohlo by být také spontánně vás před někým, kdo má rád vaše oblíbené jídlo, knihy a hudbu, a možná stejně jako ti, taky.
Jako koncept, mobilní datování je opravdu nový. Je to už od vynálezu mobilních telefonů. Smartphony a aplikace jsou jen lesklé nové nástroje v letité pátrání po lásce.
Američané nyní použít dating aplikace více než on-line datování lokalit, podle 2011 zprávu Flurry Analytics. "Počet lidí, kteří používají datování aplikace roste rychleji než počet použití všech aplikací," řekl. "Stručně řečeno, datování je růst kategorii."
Globálně, je mobilní datování trh by měl být v hodnotě 2,3 miliardy dolar v roce 2016, nahoru od $ 1 miliarda v 2011, podle Juniper Research. Většina aplikace používat "freemium" obchodní model, kde je to zdarma zaregistrovat, ale lidé zaplatit poplatek za prémiové funkce.
Zápas, eHarmony, Skout, Grindr, OkCupid, meetMoi, spousta ryb a Badoo každé vychloubání Výraznou osobností a miliony uživatelských profilů, zprávy, chat, mrká, videoklipy nebo jiná opatření datování úspěchu app. ITunes Store má nespočet dating aplikace v rámci jeho sociálních sítí kategorii.
Ale stejně jako seznamka, najít ten správný zápas není snadný úkol, podle průmyslových odborníků.
Na nóbl hotel v Los Angeles v červnu, šest svobodní lidé seděli před místnosti plné průmyslových manažerů diskutovat tuto otázku.
Tato každoroční konference je setkání největších hráčů v oboru app datování. Šest účastníků se přihlásil na první na svého druhu mobilní Boot Camp seznamka, pořádané Julie Spira, autor a cyber-datování expert.
Jejich mandát byl jednoduchý: Vyzkoušejte dvě aplikace po dobu dvou týdnů a poskytovat čestnou odezvu.
Zatímco vývojáři shromažďují své vlastní statistiky a uživatelská odpovědi, to bylo poprvé, kdy tento druh zaměření skupiny byla organizována, řekla.
Franklin Horn nikdy se snažil mobilní datování před.
"Nemyslím si, že bych si to začal na vlastní pěst, a já jsem v softwarovém průmyslu," řekl Horn, 27, který pracuje na tech startu v Santa Monice v Kalifornii "Je to těžká věc, aby se tam. "
On použil tři aplikace: eHarmony, Skout a meetMoi. Zatímco on nešel na žádné termíny, Horn řekl, že vyměnil asi 150 příležitostné zprávy s několika ženami.
"Vzhledem k tomu, že jsem svobodný a práce, chtěl jsem použít to jako způsob, jak praktikovat flirtování a vidět technologii za apps," řekl.
Další účastník, Joe, 30, z Chicaga, popsal své zkušenosti v blogu. "S těmito aplikacemi je to pocit," Hele, já jsem v této oblasti, dívám se pověsit ven, "napsal." Víš, co někdo má v úmyslu. To je trochu jasněji dopředu. "
Vnímání o mobilních aplikacích, které není zcela přesná, je to, že to znamenalo pro příležitostné datování. Většina firem inzerovat je jako způsob, jak "poznat nové přátele," což je důvod, proč patří do sociálních sítí štítku.
Skout tyto homepage říká jednoduše: "Život je krátký, že jste zaneprázdněni a lidé se baví bez tebe právě teď. Takže začít Skouting a najít stranu, kdykoliv a kdekoliv. "
Aplikace jsou obvykle zdarma, a to trvá několika minut vytvořit profil nebo nahrát fotku. Grindr, meetMoi, SinglesAroundMe a několik jiní používají geolokační technologii, která umožňuje lidem zajistit ostruha-of-the-moment data. (Většina aplikací umožňuje uživatelům zobrazovat pouze jejich obecný umístění, spíše než přesné jeden.)
Ale pro ty, kteří chtějí kvalitu, tam jsou možnosti. A vývojáři se obrací na jednoduché, real-životních konceptů usilovat uživatelů, jako společného přítele.
To je místo, kde Facebook přichází s aplikacemi, jako je Zoosk a máte zájem? Facebook sám o sobě nedávno oznámil novou funkci, najít přátele v okolí, spojit se s ostatními uživateli Facebooku.
Nová vlna aplikací, jako jsou konvice Splňuje Bagel a jho zaměřit se na společných přátel a použít Facebook profilu informace tak, aby odpovídala lidí.
"Můžete posoudit osobu firma, která vedou," řekl Mark Brooks, analytik a konzultant na internetu datování průmyslu.
Neexistuje nic jako společného přítele, aby se potenciální zápas vypadat platné, něco, co účastníci Boot Camp výrazně pociťují i kolem.
"Pro mě, s doporučení celkem rány vás na seznamu," řekl Horn.
Káva se setká Bagel, čtyři měsíce starý New York spuštění, zjistila, že uživatelé byli 37,2 procent větší pravděpodobnost, že chce k dnešnímu dni osobu v případě, že měli vzájemné přátele na Facebooku. Pokud uživatelé měl čtyři společné přátele, oni byli 90 procent více nakloněný.
Káva se setká Bagel, který je provozován tří sester, začínal jako webové stránky a nedávno vydané aplikace pro iOS a Android. Používá jednoduchý koncept: Nastavte termín a lidé budou reagovat.
Uživatelé poskytnout základní informace z účtu Facebook. Každý den v poledne, obdrží e-mail s jedním zápasem, přítel přítele. Mají 24 hodin na to "líbí" nebo "průkaz" nad osobou. Pokud oba uživatelé vybrat "jako," že jsou připojeny přes soukromé číslo. Pokud projdou, další možnost přijde další den.
"Snažíme se využívat mobilní technologie, aby se lidé zaujmout aktivní přístup v datování," řekl spoluzakladatel Arum Kang, bývalý produktový manažer na Amazon.
Yoke, Facebook app, jde nad rámec společných přátel, aby společné zájmy. Využívá Netflix, Amazon a Spotify, aby odpovídaly uživatelům podle jejich vkusu ve filmech, knihách a hudbě. Lidé připojit mnoho způsob, jakým by bylo, kdyby se setkali na koncertě nebo film, řekl Rob Fishman, jeden ze zakladatelů.
"Celá myšlenka je znovu Serendipity skutečného života," řekl.
Není žádným tajemstvím, vzorec pro aplikaci na úspěch, řekl Brooks, Internet datování analytik. Ale "čím více, můžete modelovat reálný svět, tím lépe budete dělat," řekl.
Nové mobilní app vývojáři si to uvědomují a jsou klepnutím na bohatství informací dostupných na Facebook, a zároveň se snaží vyvážit soukromí uživatelů obavy.
"Pokud sociální média je možnost, tak bych to mohla," řekla Lauren Durst, výzkum konzultant v okrese, který používá zápasy a OkCupid. "To by vzít některé z anonymity."
Spira říká, že stejně jako on-line dating, lidé by měli platit zdravý rozum s app.
"Musíte použít intuici a jednat tak, jak jsme zvyklí v reálném životě," řekla. "Jako setkání na veřejném místě."