středa 4. srpna 2010

Tým datování je v módě


Donell Roberson, stejně jako téměř 30 milionů dalších účastníků USA, aby služby jako Match.com nebo eHarmony.com, strávili hodiny prohlížení online profilů a výměnu e-mailových zpráv před zřízením termínech.

V době, kdy 33-rok-starý Los Angeles bydliště skutečně setkal žen, i když tlak na vychutnat sám byl příliš silný. A tam byly data, která vypadala nic jako jejich fotografie.

"Nemám dost času, jak to je," řekl Roberson, Medical Sales Account Executive. "Já bych si Moody poté, co strávil celou tu dobu e-mailem někomu, a pak se bavit v den."

Pak uslyšel z TeamDating.com, nový web, který klade skupiny přátel dohromady. "To znělo legrace," řekl.

Stejně jako Roberson, další singly frustrovaný s typickými online dating služby se stále více se uchylují k alternativním "socializaci" webů, které vysílají páry se o dvoulůžkové nebo třílůžkové data ke zmírnění napětí na chodit ve dvojicích. Hlavní datování lokalit, v reakci na posun, jsou také nalezení nových strategií, aby zákazníci vraceli na víc.

Frustrovaný dvouhry se obrátil na online seznamovací služby ve větším počtu každý rok od roku trend vzlétl v roce 2001, kdy na americkém trhu překročila 100 milionů dolarů.

Během jeho vrcholu růstu v letech 2002 a 2003, online datování trh vzrostl o více než 70 procent ročně, dosáhl asi 500 miliónů dolarů, podle Jupiter Research, výzkum trhu firma. Ale růst zpomalil na přibližně 7 procent za tyto stránky, zatímco socializace lokalit, jako je TeamDating.com nebo Meetup.com rostou rychleji.

Nový low-key weby, většina zaměřená na lidi starší 30, umožňují jednotlivcům Připojit ke skupině činností nebo večírků na koníčky a zájmy. Ostatní více volně organizované Non-komerční sociálně-sítí lokalit, jako je MySpace také staly velmi populární, zejména mezi 15 - až 34-rok-staré.

Ačkoli hlavní datování lokalit nebyla vymyslel alternativu k páry datování, místa jsou ještě agresivněji, námluvy s dvouhru bez zkoušek a nové stránky navržen tak, aby některé práce z lovu. Match.com nedávno představil Chemistry.com. Podobně jako eHarmony.com, se shoduje zákazníky, založené na osobnosti profilů.

Po přijetí 30-minutové testu k určení hladiny hormonů a dalších faktorů, klienti dostávají osobnosti typu, s popisky jako "stavitel" nebo "explorer". Pokud by jste spokojeni s profilem, Chemistry.com pak pošle klientovi pět zápasů, kdo může být přijata nebo zamítnuta. Pokud zákazník odmítne zápas, Chemistry.com posílá další. Jakmile zákazník obdrží atraktivní zápas, on nebo ona může poslat "ahoj" zprávy nebo e-mailové zprávy, že osoby.

Ale služba by mohla chybět bod pro některé zákazníky. Pojem "znělo slibně se Mike Wallace, 36-rok-starý IT projektový manažer ve Washingtonu. I když se připojila k měsíců Match.com před několika lety řekl, že on ani cítit velmi pohodlně se psát svůj profil a uvedení si online pro každého, kdo vidět. Málokdy kontrolovat stránky a nikdy e-mailem žádné ženy.

Ale když Match.com e-mailem mu nabídku vyzkoušet Chemistry.com zdarma před třemi měsíci, se rozhodl to zkusit. "Osobnostního profilu byl to, co bylo tak chladné na to," řekl Wallace. "A pokud jde o profil, který mi dal, když jsem si test: mrtvý dál."

Nicméně, za tři měsíce, že je používá služba, Wallace nemá už na jediný den. Ženy, které e-mailem, že dostali svůj profil jako zápas ho nezajímá, jeden byl v Severní Karolíně. A těch pár zápasů on kontaktoval nereagovali na jeho e-mailové zprávy.

Bude se držet se snaží? Pravděpodobně za chvíli, "řekl. Řekl, že on si uvědomil, schůze by někdo nějakou dobu trvat, a přiznává, že nemá dát hodně úsilí do toho, kontrola zápasy týdně maximálně.

Ray Doustdar, 33, měl stejný pocit, když on a přítel vymyslel TeamDating rok a půl. S rušnou práci jako firemní konzultant a několik přátel vzdaluje nebo ženit, Doustdar sociální kruh byl klesající. Snažil Match.com a Yahoo OSOBNÍ, ale pocit, jako by byl příliš mnoho času online.

Tak před šesti měsíci, on a přítel zahájila TeamDating, kde týmy přátel registrovat se setkat s jinými skupinami na večeři, pití, film či míčová hra. Členství - převážně z 25 - k 35-rok-staré - nezačal růst až asi před třemi měsíci. Doustdar říká, že teď má 7.500 členů.

Pro tuto chvíli, místo to zdarma předplatitelům; on a jeho partner doufat, aby to tak přináší zisk prostřednictvím reklamy.

Roberson tým je nyní mimo místo, protože on začal vidět ženu, on se setkal na tým happy hour.

"Je to jako chodit každý další večer se skupinou svých přátel chlap," řekl Roberson. "Ale my nemusíme sedět v baru se snaží zasáhnout na lidi."

Indystar.Com

S?n?r polisleri d�?�n �nl�k �al?nt? geri


Faktory, které přispívají k internetu Seznamka Úspěch


Online dating úspěchu zprávu, která se objevila v "Crunch Time" část Times Magazine na 13.února 2010 se podíval na statistickou pravděpodobnost obdržení kontakty na profilu fotografie, které singles rozhodl post. To bylo založeno na průzkumu, který provedla americká seznamka OKCupid.com. Seznamovací služba sledovala počet kontaktů a datování rozhovory, které byly vytvořeny ve vztahu k profilu svých členů 'obrázky s poměrně zajímavé poznatky.

Co Internet Seznamka Průzkum říká o Singles

Obecně platí, že byla žena zjištěno, že statisticky pravděpodobně přinese další nové kontakty, kdyby:

  • Publikováno MySpace styl fotografie
  • Vybral fotografie, které ukázaly, "zajímavý" výkon, jako je hraní na hudební nástroj
  • Publikováno obrázek profilu, který ukázal, štěpení

Muži bylo zjištěno, že větší pravděpodobnost zvýšení jejich počtu nových kontaktů, pokud:

  • Si vybral obrázek sami zvíře
  • Publikováno fotografie, které vystavoval své svaly

Faktory, které klesly Online Seznamka Úspěch

Pro obě pohlaví, ty se obrázek profilu, který ukázal, účastník pití měl snížit dopad na počet kontaktů obdržel v průměru. Zajímavé je však, zatímco muži představují se zvířaty byly až o 50% vyšší pravděpodobnost zvýšení jejich kontaktů, kdy byly ženy na obrázku dělají totéž, tato snížená jejich úspěšnost o téměř čtvrtinu.

Podobný nesoulad měl být nalezen v reakci na fotografiích, kde datumovka rozhodli použít "oční kontakt". I když to mírně zvýšil úspěšnost pro ženy Daters, muži, kteří se dívali přímo do kamery, ale neusmál, obdržel méně kontaktů.

Pro více informací o tom, jak profil obrázky pracoval pro členy, viz plně podrobnou zprávu od data mining provádí, jaké lze najít na blogu OKCupid.

Výběr Seznamovací služba

Tyto dating statistiky jasně ukazují, že fotografii volba může ovlivnit výkon roku, ale pečlivě vybrané Seznamovací služba může také být klíčem k úspěchu. Existují ohromující množství služeb, tam venku, takže online Daters muset přemýšlet o typu osoby, které chtějí setkat a vyhledat stránky, které jsou s největší pravděpodobností těchto členů.

Existuje spousta diferencované dostupných stránek - určena víry orientované Seznamovací služby například, v případě, že je důležité potkat někoho ze stejné ideologické přesvědčování to nemusí být špatné místo k začátku.

Online Seznamka Recenze stránky

Existuje řada internetových stránek přezkoumání k dispozici, které umožňují výzkum průřez online datování služby. Tímto způsobem lze singles najít několik možných lokalit, které jsou s největší pravděpodobností splňovat jejich kritéria. DatingSiteReviews.com umožňuje uživateli vyhledávat pomocí kategorií jako "Vítězný Seznamka" nebo "Bohatí Singles Seznamka" a zahrnuje místa v celé Austrálii, Kanadě a Velké Británii.

Jakmile potenciální Seznamovací služba je nalezen, je vhodné zjistit, co nejvíce o místě před podpisem nahoru. Sídlem ve Spojeném království onlinedatingtips.org dává následující rady: "Vždy si přečtěte Zásady ochrany osobních údajů, O nás stránky a stránky FAQ. Každý z nich bude dát dobrý pohled do filozofie této služby. "

Bezplatné Online Seznamovací

Konečně, i když to nemusí být klíčem k úspěchu datování, kolik singlů chtějí platit za jejich služby je třeba zvážit, mnoho online dating služby nabízejí jednotlivcům možnost zaregistrovat zdarma, ale skutečně zobrazit kontakty a začít datování konverzace, bude člen častěji než nemusí platit poplatek. Tak při sledování potenciálních lokalit, by měla online Daters aby se plně obeznámen se všemi finančními aspekty provozu před podpisem nahoru.