středa 4. srpna 2010

Tým datování je v módě


Donell Roberson, stejně jako téměř 30 milionů dalších účastníků USA, aby služby jako Match.com nebo eHarmony.com, strávili hodiny prohlížení online profilů a výměnu e-mailových zpráv před zřízením termínech.

V době, kdy 33-rok-starý Los Angeles bydliště skutečně setkal žen, i když tlak na vychutnat sám byl příliš silný. A tam byly data, která vypadala nic jako jejich fotografie.

"Nemám dost času, jak to je," řekl Roberson, Medical Sales Account Executive. "Já bych si Moody poté, co strávil celou tu dobu e-mailem někomu, a pak se bavit v den."

Pak uslyšel z TeamDating.com, nový web, který klade skupiny přátel dohromady. "To znělo legrace," řekl.

Stejně jako Roberson, další singly frustrovaný s typickými online dating služby se stále více se uchylují k alternativním "socializaci" webů, které vysílají páry se o dvoulůžkové nebo třílůžkové data ke zmírnění napětí na chodit ve dvojicích. Hlavní datování lokalit, v reakci na posun, jsou také nalezení nových strategií, aby zákazníci vraceli na víc.

Frustrovaný dvouhry se obrátil na online seznamovací služby ve větším počtu každý rok od roku trend vzlétl v roce 2001, kdy na americkém trhu překročila 100 milionů dolarů.

Během jeho vrcholu růstu v letech 2002 a 2003, online datování trh vzrostl o více než 70 procent ročně, dosáhl asi 500 miliónů dolarů, podle Jupiter Research, výzkum trhu firma. Ale růst zpomalil na přibližně 7 procent za tyto stránky, zatímco socializace lokalit, jako je TeamDating.com nebo Meetup.com rostou rychleji.

Nový low-key weby, většina zaměřená na lidi starší 30, umožňují jednotlivcům Připojit ke skupině činností nebo večírků na koníčky a zájmy. Ostatní více volně organizované Non-komerční sociálně-sítí lokalit, jako je MySpace také staly velmi populární, zejména mezi 15 - až 34-rok-staré.

Ačkoli hlavní datování lokalit nebyla vymyslel alternativu k páry datování, místa jsou ještě agresivněji, námluvy s dvouhru bez zkoušek a nové stránky navržen tak, aby některé práce z lovu. Match.com nedávno představil Chemistry.com. Podobně jako eHarmony.com, se shoduje zákazníky, založené na osobnosti profilů.

Po přijetí 30-minutové testu k určení hladiny hormonů a dalších faktorů, klienti dostávají osobnosti typu, s popisky jako "stavitel" nebo "explorer". Pokud by jste spokojeni s profilem, Chemistry.com pak pošle klientovi pět zápasů, kdo může být přijata nebo zamítnuta. Pokud zákazník odmítne zápas, Chemistry.com posílá další. Jakmile zákazník obdrží atraktivní zápas, on nebo ona může poslat "ahoj" zprávy nebo e-mailové zprávy, že osoby.

Ale služba by mohla chybět bod pro některé zákazníky. Pojem "znělo slibně se Mike Wallace, 36-rok-starý IT projektový manažer ve Washingtonu. I když se připojila k měsíců Match.com před několika lety řekl, že on ani cítit velmi pohodlně se psát svůj profil a uvedení si online pro každého, kdo vidět. Málokdy kontrolovat stránky a nikdy e-mailem žádné ženy.

Ale když Match.com e-mailem mu nabídku vyzkoušet Chemistry.com zdarma před třemi měsíci, se rozhodl to zkusit. "Osobnostního profilu byl to, co bylo tak chladné na to," řekl Wallace. "A pokud jde o profil, který mi dal, když jsem si test: mrtvý dál."

Nicméně, za tři měsíce, že je používá služba, Wallace nemá už na jediný den. Ženy, které e-mailem, že dostali svůj profil jako zápas ho nezajímá, jeden byl v Severní Karolíně. A těch pár zápasů on kontaktoval nereagovali na jeho e-mailové zprávy.

Bude se držet se snaží? Pravděpodobně za chvíli, "řekl. Řekl, že on si uvědomil, schůze by někdo nějakou dobu trvat, a přiznává, že nemá dát hodně úsilí do toho, kontrola zápasy týdně maximálně.

Ray Doustdar, 33, měl stejný pocit, když on a přítel vymyslel TeamDating rok a půl. S rušnou práci jako firemní konzultant a několik přátel vzdaluje nebo ženit, Doustdar sociální kruh byl klesající. Snažil Match.com a Yahoo OSOBNÍ, ale pocit, jako by byl příliš mnoho času online.

Tak před šesti měsíci, on a přítel zahájila TeamDating, kde týmy přátel registrovat se setkat s jinými skupinami na večeři, pití, film či míčová hra. Členství - převážně z 25 - k 35-rok-staré - nezačal růst až asi před třemi měsíci. Doustdar říká, že teď má 7.500 členů.

Pro tuto chvíli, místo to zdarma předplatitelům; on a jeho partner doufat, aby to tak přináší zisk prostřednictvím reklamy.

Roberson tým je nyní mimo místo, protože on začal vidět ženu, on se setkal na tým happy hour.

"Je to jako chodit každý další večer se skupinou svých přátel chlap," řekl Roberson. "Ale my nemusíme sedět v baru se snaží zasáhnout na lidi."

Indystar.Com

S?n?r polisleri d�?�n �nl�k �al?nt? geri