úterý 10. listopadu 2009

Seznamka Mistakes You Must Vyvarujte

Používání staré fotografie
Self-prohlásil 'Fabio' look-použité-jako 15-letý obraz sebe nalákat ženy se s ním setkat. Myslím si, že jakmile tyto země splní 'starší' verze, že sám bych se okouzlit natolik, aby zůstal. Ne!

2. Vyprávění lež ... nebo dva.
Tito přijdou nejméně ve třech kategoriích - věk, jméno a povolání. Jsem si jistý, že je více, ale jen tři došlo v epizodě 1. (to jsem viděl). Hudebník (od chyba # 1) řekl, že v jeho 30, ale on byl vlastně v jeho 40. let. Nelze prostě slyšet rozhodčí? Steeee-rike 2! Nebo klasické linie z jedné z žen daters na výstavě: "Mé jméno je Jennifer není, to je Lisa." , Který byl následně ji odhalit, že je lékař - stejně jako ji teď zahanben datum.

3. Ptáte špatné otázky.
Cynthia, jeden z daters, byl trochu dolů po řetězu poněkud nepříjemné dny. Ptala se sama sebe outloud 'Proč jsem jediný?' Měl pocit, 'co se to se mnou?' k ní. Lepší otázka by byla - "Jak je třeba najít člověka, který zapadá do mého ideální vztah?" Nebo 'Co je další krok pro mě nejlepší v fi $ nding moje ideální kamarád?' Otázky, které se zaměřují na pozitivní, co můžete udělat, nebo být.

4. Rozbíjení e-mailem
Toto je pravděpodobně více etikety 'porušení', než chyba. Do šrotu s datem e-mailem. Zatímco kolega říkal, že to byl policajt-out, to bylo ještě netaktní.

Ac? bir bo?anma orta yerinde, bir duvar Brooklyn �ift evinde kadar gider