pátek 1. dubna 2011

Cybersex a ženatého muže


V reálném životě, on je úspěšný 35-rok-starý majitelem firmy a manžel-k-být. Nicméně, na Second Life, virtuální fantasy svět s 11 miliony "obyvatel", jeho avatar, Lugh Dragonash, je kyborg, nebo člověk-stroj, který může dělat to obtížný se setkat se ženami, říká.

Ne, že hledá. Nicméně, on mohl, protože v Second Life, budete stavět perfektní předstírat, že život se na majetku, tón pleti a sen manžel. Dokonce Dragonash snoubenka, která je 29 a nezaměstnané, ale pracuje jako go-go tanečnice v Second Life, má přítele. Ona se zabývá počítačovou sex s ním, a než se zeptáte, Dragonash nesleduje. Ne, dodává, to nevadí mu.

"Nic se tady děje (v Second Life), má vliv na můj skutečný život," říká Dragonash. "Ona to její věc a já si moje. Fun je prioritou. Pokud začne mít vliv na můj skutečný život se zastaví okamžitě."

Přelévání

Pro některé je to začíná. Online nevěra byla jednou omezen na chat a datování lokalit. Nicméně, tam je rostoucí obava, že virtuální světy jako Second Life a Kaneva a role-playing her jako EverQuest může vystupňovat potenciál a rozsah nevěry. Koneckonců, avatary, nebo alternativních identit, to vše: obchod dohromady, si vzal v roce svatebních obřadů a dokonce koupit nemovitost s virtuální měnou, které kupují s real-svět dolarů. Mohou také dopustit zločinů proti sobě, rozvést a žalovat jeden druhého v real-život soudu přes v-hra sporů.

Je to dost, aby strasti s real-svět manžela. Jsme připraveni na sekundární?

Hráči EverQuest může dostat tak zamotaný do svých fantasy světů, které napodobují ty záležitosti v seriálech, kde jeho žena a milenka jsou v podstatě ve válce. Zde je příklad z post v EverQuest Vdovy, on-line podpora skupiny na Yahoo (Nasdaq: YHOO) Nejnovější zprávy o Yahoo pro partnery posedlý hráčů.

"Před několika měsíci, můj manžílek mi řekl o paní působil ve hře," píše jeden smutný "wid." "Zarazil ho s ní, když chtěla, aby mě opustit a přijít vzít si ji v reálném životě."
Právo Dosahovat

Zahájen v roce 2000, skupina příspěvků v rozsahu od příběhů nízké vlastní-úcta a zanedbávané děti minul svátky a výročí.

Legálně, kyber-záležitosti nemají samy o sobě představují cizoložství. Pokud Cyber-podvádění vede k skutečný-životní záležitost, nicméně, pak skutečné nevěře může být důvody k rozvodu v jurisdikcích, které považují za chybu.

Kromě toho, pokud kyber-podvádění je neslýchané a vede k pravidelným vzorem krutosti v manželství, nebo způsobí kyber-podvodník vzdát úplně jeho manželské povinnosti, mohlo by to být považováno důvody k rozvodu v poruchy a smíšené-rozvod chyby režimy, říká Melissa Murray, rodinného práva profesor na škole UC Berkeley ze zákona.

Na nedávné závěrečnou zkoušku, Murray položil otázku do třídy druhé a třetí--studenti roku o muži, který byl blbnout na Second Life.

"V budoucnosti bude rodinné právo a další aspekty práva musí zápasit s otázkou, jak se vypořádat s chování v těchto virtuálních prostorech," říká Murray.
Příznak skutečný problém

Většinu času, přinejmenším v Second Life, to nejde tak daleko, "říká Lisa Rein z Berkeley. Rein je častý odborný asistent na sociálních sítí a virtuálních světů a rozhodl, San Francisco State University tříd v uměleckých galeriích v Second Life. Věří, že virtuální světy jsou jen další fázi na on-line vztah kontinuum.

"Lidé buď pochopit vztah svého manžela má on-line, nebo ne," říká Rein. "A pokud máte raději si rozhovor s někým, na Second Life, než vlastní manželku, ano, máte pravděpodobně problém. Ale to není jiný, než jakékoli jiné online vztah."

Do roku 2011 až 80 procent uživatelů internetu - 250 milionů lidí - se budou podílet na virtuální světy, podle nedávné zprávy společnosti Gartner pro výzkum (NYSE: IT) Poslední novinky o společnosti Gartner. Takže příležitostí k navázání nových přátel a vztahy budou se množit mimo naše současné a poněkud omezené MySpace Novinky o porozumění MySpace.
To byste se spletli

To znamená, že Rein a jiní zdůrazňují, že je důležité mít na paměti, nekonečné neúmyslné situace ve virtuálních světech, které mohou být nesprávně jako flirtování či podvádění.

"Pravidla fyziky nefungují ve virtuálním světě," říká Jeremy Bailenson, ředitel Virtual Stanford je lidské interakce Lab, který byl zahájen před pěti lety studovat sociální chování ve virtuálních světech. "Můžete sdílet tělo prostor, ovládání chování jiných lidí a dopravy do jiné země."

Ještě důležitější je, lidé jsou ještě nevyvinuly natolik, aby se modul reagovat odlišně na virtuální věci, jak říká, tak neverbální chování a reakce je téměř totožný s tím, co je on-line v reálném světě.

Take Rein je Second Life avatar, Haley Bailey. Ona je dívka-příští-dveře typu (nevyzdobená, výchozí avatar v džínách a tričko), který se ocitl bez úmyslu, s pochybným situacích.
Pěkný obleček

Jednou, v Second Life, Rein putoval do gothic noční klub, kde ona přijala dar oblečení od avatarů ona se právě poprvé setkali. Když se pokusila o oblečení, ona se ocitla na sobě provokativní oblečení a pití krve z rohu.

Jeden druhého trestanec, který kontroluje avatar s křestním jménem Oz vyprávět příběhy roamingu temných uličkách, kde prostitutky lákají, on nechtěl, aby se tam. Další relé, jak nepatrný pohyb rukou ji v misionářské poloze s avatar seděl vedle ní na večírku.

"Je to charakter prostředí, aby si vše, aniž by smysl," říká Rein. "Takže tam jsou okolnosti, za kterých se mazlí s cizincem může být zcela nevinná. Dalo by se prostě narazí na situaci, doslova."

Pokud jeden z manželů měl pohled na obrazovku v nevhodnou chvíli, Rein říká, co by mohlo vypadat opravdu špatné.

Další čas, kdy byla v dlouhé vzdálenosti vztah, Rein a její přítel v době, kdy se setkali v Second Life. Po putování kolem, oni se ocitli v ložnici fantazie velký dům. Na posteli byl mazlit míč. Oba se natáhl a dotkl se ho a míč dal je do mazlení pozici.

"Bylo to opravdu pěkné," vzpomíná. "A velmi pomáhají. Opravdu jsem cítil, jako bych byl s ním. Ale jestli to udělal úmyslně, aby se někdo jiný, nebylo by to být v pohodě."
Stejně jako v reálném záležitost

Klinický psycholog Kimberly Young, ředitel Centra pro online závislost zotavení v Pensylvánii, zkoumá chování v Internetu a on-line závislosti od roku 1995. Ona odhaduje, že 60 procent ze svého soukromého zabývají praxi klientům s online záležitostmi.

"Jako každá věc, osobu, emočně vypnutí od jeho nebo její partner a zabývá emocionální a fyzické vztahy mimo manželství," říká Young, autor "Chycený v síti: Jak rozpoznat příznaky závislosti na internetu - a Vítězná strategie pro zotavení. "

Online záležitosti jsou těžší řešit a zjistit, protože se objeví na počítači v domácnosti, spíše než v baru nebo v kanceláři, říká mladý. A co víc, mohou být provedeny během manžel nebo manželka sedí ve vedlejší místnosti.

"Internet poskytuje příležitost pro evropské záležitosti se stane, když se (obvykle) nebude mít," vysvětluje. "Obvykle osoba nehledá mimomanželský vztah, ale objeví některý on-line."

Účinky, jsou však stejně zničující k manželství, podle článku Mladé zveřejněné v časopise Journal of Manželské a rodinné terapie. Mladý píše, že partneři se cítila zrazena, odmítl, opuštěné a zdevastované a že to bylo "jako citově bolestný pro ně jako živá, nebo offline, záležitosti."

Jako eWidower, EverQuest vdova, říká jeho manželka transformaci:

"Byla tak sexuální a je k dispozici několik kluci on-line, zatímco ona mě na polici," píše. "Na jednom místě, ona dokonce mi řekla, že bych se víc intimity, jestli bych přestat námitky proti kluci online. Ona také řekla, že kdybych chtěl víc pozornosti od ní, měla by si vzít nějaké ponaučení z online kluci .. . Bylo to špatné. "

Maschio-femmina Incontri Dizionario