pondělí 30. listopadu 2009

Jak se Facebook a Google Killed Blind Seznamka

Jsou mrtví rande naslepo? Je dohazování průmyslu jde cestou americké automobilky?

Dělal jsem Google dívka hledá dlouho před tím, než se stal přijatelné připustit. Zpět do Google se stal oficiálním sloveso, udělal bych to, ale muselo to být utajeny. Kdysi jsem předpokládal dívka byla uvolněná, aby slyšela, že jsem ji našel na profil Onlysimchas.com ale byl zklamaný, když zjistil žádný obraz chtěla vědět, jak jsem našel profilu. Řekl jsem jí, že jsem Googled a ona zešílela, jako bych byl nějaký úchyl pro chtěla vědět víc, než to, co náš vzájemný přítel mi řekl, protože všichni, kdo si chce jít se svým přítelem se přepne do "obchodní režim", když mluví o jejich přítele atributy.

Zhruba ve stejné době, že Facebook otevřela své dveře Tweens a preteens to stalo přijatelné provádět rozsáhlé zadní kolo kontrol na internetu možných termínech. Facebook je v podstatě zve, abyste se podívali na nečistoty a díky mé oblíbené funkce - označené obrázky - dívky si nelze zkoumat jen zakrýt skutečnou postavu za dobrou pozici sloupce a ztenčování černou sukni. Vás by byl překvapen, jak různí lidé vypadají ve svém profilu fotografií versus označili jejich fotografií.

Blind dating má své přednosti. Pro mě to byl nápor druhů, něco jako hrát loterii: člověk nikdy neví, co se bude dít, když jsem předpokládal, že to je většinou na hovno, dokud bych vyhrát, jednou za čas. Zajímalo by mě, jestli budu chybět radost ze smlouvání s okolím shadchan a důvtipné hledání způsobů, jak odmítnout nabídku z roku mého bratrance Charedi v Monsey?

Přestože Googling a Facebooking potenciál data mohou být hodně zábavné a poučné, jeden by měl mít otevřenou mysl. Lidé jsou příliš rychle soudit lidi na základě jejich přátel, half-naked opilý snímky pořízené z jarních prázdnin v Cancúnu a zda jsou nebo nejsou Yankees fan. Tam je více lidí, než to, co dali na jejich profily Facebook, ale pokud zjistíte, že jeho blogu můžete skoro předpokládat, že je popisuje svoje alter ego a to, co chtějí oni byli, ale nikdy nebude.

?? ?? 765 ??? ? ?? ??