středa 12. ledna 2011

Základní rychlost Seznamka Tipy


Zapomeňte na všechno, co si myslíte, že víte o datování, pokud jde o rychlost datování. Máte velmi krátkou dobu udělat dobrý první dojem a flirtovat vhodně pokud možná budete mít zájem. Udržovat trvalý oční kontakt jak udržet Vaši důvěru a vytvořit nějaké rychlé vztah. Se můžete dotknout svých paží nebo rukou lehce, non-sugestivně, cítit připojen. Používat své jméno několikrát, to vytváří větší ostražitost při konverzaci. Samozřejmě, být vědomi toho, nebýt surový nebo sexuální. Cílem zde jednoduše vytvořit základní přátelské aura mezi každou rychlostí datumovka setkáte.

Jeden skvělý nápad, v přípravě na speed dating akci, je vytvořit seznam otázek, s druhem věci, které mají největší zájem o poznání a udržuje ho na ruce. Tímto způsobem se můžete dozvědět mnoho o osobě rychle a udržet konverzaci s nejméně pauzami. To je rychlost datování, takže rychlost je zásadní. Je to dobrý nápad, mít alespoň jednu nebo dvě otázky, které budou bavit, nebo překvapit své rychlosti den, něco, co nikdo jiný pravděpodobně se zeptat. To bude vás odliší od ostatních, abyste se vystupovat více.

Náležitosti datování bude vztahovat i na speed dating. Být dobře oblečený, ale ne overdressed. Nemyjte se v Kolíně nad Rýnem nebo parfém DAP může být více než dost. Udržujte své nehty čisté a svěží dech.

Vzhledem k tomu, máte jen velmi krátkou dobu upoutat pozornost opačného pohlaví, musíte vystoupit z davu kolem vás. Nezapomeňte stojí vysoký s rovnými zády. Myslíš, že dobrý pozitivní myšlenky, aby se vaše energetické hladiny a udržovat pravidelný úsměv. Tím, že pohybuje směrem ke středu místnosti kráčí uprostřed cesty si můžete vytvořit pocit, že na "centrum" sociálního prostředí.

Barva vašeho oblečení, je dalším faktorem, musíte vzít v úvahu. Barva oblečení může vás objevit přístupný, sexy nebo dokonce rezervovaný. S málo času máte na speed dating musíte udělat příjemný první dojem.

Studie podle barvy konzultanty ukázala, že ženy jako modrou barvu na muži by mohli třeba bude zajímat Blue vytváří pocit loajality, síla, spolehlivost, stejně jako pocit klidu a pohody. Uchovávejte barvu koordinaci řádné dokončení efektu.

Ženy mohou použít růžovou nebo broskvovou barvou, aby její kůži, že by zářit bez ohledu na to její pleti může být. Tyto barvy rovněž pomáhají vytvořit auru měkkosti a zranitelnosti, které macho nost v muž je přitahován k. Chcete-li vytvořit auru síly a chci, aby lidé cítit, že je pak nosí sytě červené barvy, jako švestková nebo vínové. Dejte si pozor na žluté a zelené, oni mohou často mají odpuzující účinek.

Jedna barva byste měli být vědomi, je červené. To může být silně smyslná barvu, která bude přitahovat dva typy mužů, když žena nosí. Červená přiláká především ty, kteří hledají silné ženy, nebo kteří prostě chtějí mít sex. Budete muset udělat hodně odplevelování, pokud nosíte červené, ale vztahy mohou být vášnivější.

Použijte přestávce a po speed dating zasedání moudře stejně. Můžete jít a povídat si se zajímavými lidmi jak poznat lépe, nebo vylepšit dojem, v případě, že rychlost datum nebylo tak příznivé, na vás, jak byste si přáli. Jen relaxovat a socializovat.

Jedna věc k živobytí v mysli je, že to není místo, být sporný. Iv případě, že osoba, se setkáte souhlasí s vašeho pohledu, můžete ještě zdát příliš zmítá v některé nápady a mohl přijít pryč jak nad umíněný, a dokonce i sobecké. Udržujte konverzaci lehké a snadno jít.

Je téměř samozřejmé, že musíte říci pravdu. Svět může být velmi malé místo, takže to, co říkáte, mohli dostat kolem. Přistižení při lži může být velmi nepříjemné a vytvořit špatný první dojem pro mnoho lidí, které by vás mohly setkat.

Nezapomeňte vyplnit karty získáte na konci rychlosti data. Bylo by hloupé nechat ujít setkání s někým novým a zajímavým, protože chatrný papírování.

Mějte na paměti, jste setkání cizinci. Vždy v bezpečí. Buďte opatrní, o dávání vaši domácí adresu a ujistěte se, přátelé vědí, kde jste. Nebuďte paranoidní jen vědomi toho, že musíte poznat člověka trochu dříve, než je příliš otevřený s vaší důvěry.

Nejvíc ze všeho nebuďte zklamaní, pokud nemáte spoustu dat seřazených. Rychlost datování může být rychlý způsob, jak se setkat s lidmi, ale z důvodu, že rychlost, kterou může potřebovat nějaké zkušenosti, aby byla úspěšná na to. Udělejte si čas s ním a nezapomeňte k němu přistupovat s pocitem dobrodružství, koneckonců to může být čas potkáte "jeden", nebo začátek nádherný románek. Mohlo by to být špatný zápas, který se může stát součástí vaší zkušenosti vědět, co přesně chcete.

Last.fm ?? ????? ??? ??


neděle 9. ledna 2011

Jak vybrat ten Online seznamka To je pro vás ta pravá


Online seznamka je kreslení stále více a více lidí na internetu při hledání lásky, ale množství datování lokalit může být matoucí pro mnoho. Zde je několik bodů, mějte na paměti, když se snaží rozhodnout, co seznamka je možno se přihlásit do. Víte, co chcete Různé webové stránky zaměřit se na různé lidi a jejich potřeby. Ve skutečnosti, tam je asi místo tam catering na všechny možné části populace. Pokud přijedete do vybrat místo, je dobré vědět předem, co chcete se dostat ven z online datování zážitek. Mohli byste hledat nové přátele, neformální vztahy, manželství apod. Některé weby obstarávat zvláštní požadavek, zatímco jiní jsou více v podstatě druhový.

více


neděle 2. ledna 2011

Pět Styly Flirtování zjištěná


Odborný asistent komunikačních studií na University of Kansas, Jeffrey Hall, určila pět styly flirtování.

Hall, který nedávno dokončil studia na styly flirtování mezi datování dospělé dotázaných více než 5.100 lidí, pokud jde o jejich způsob komunikace romantický zájem.

Pět styly identifikované flirtování jsou: fyzikální, tradiční, zdvořilý, upřímný a hravý.

Fyzická flirtování zahrnuje vyjádření sexuálního zájmu potenciálního partnera. Lidé, kteří skóroval vysoko v této podobě flirtování často rozvíjet vztahy se rychle, mají více sexuální chemii a mají větší emocionální spojení se svými partnery.

Tradiční flirtuje, že muži by měli udělat první krok a ženy by neměly vykonávat muži. Protože oni zaujmout pasivní roli v datování, ženy s tímto stylem je pravděpodobné, že zprávy potíže pozornost mužů a je méně pravděpodobné, flirt nebo být polichocen flirtování. Tradiční muži často vědět potenciálním partnerem pro delší dobu, než se přiblížíte k nim. Obou pohlaví mají tendenci být introvertní a dávají přednost intimnější datování scény.

Zdvořilý styl flirtování se zaměřuje na správné chování a nonsexual komunikace. Ačkoli oni jsou méně pravděpodobné, že přístup potenciálního partnera a ne najít flirtování lichotivé, oni přece inklinují mít smysluplné vztahy.

Upřímný flirtování je založena na vytváření emocionální spojení a komunikaci upřímný zájem. Přestože ženy mají tendenci skóre vyšší v tomto stylu, to je obhajován obou pohlaví. Vztahy zapojit silné citové spojení a sexuální chemii a jsou typicky smysluplné.

Lidé s hravou flirtování styly často flirtovat s malý zájem o dlouhodobý románek. Nicméně, najdou flirtování zábavu a zvýšení jejich vlastní-úcta. Jsou méně pravděpodobné, že důležité a smysluplné vztahy.

Hala řekl, že pro nejvíce se rozdělit, tam byl malý rozdíl mezi pohlavími v rámci jednotlivých flirtování styl.

Online Dating liefert


pondělí 20. prosince 2010

Francouzské ženy jsou stále Tlustší


Francouzi jsou stále větší a tlustší a francouzských žen, zejména ve stále větší míře dávat až na své proslulé "taille v pořádku," průzkum, který sleduje hmotnost vzory ve Francii ukazuje.

Téměř 42 procent francouzské populace starší 15 let má problém s váhou, ObEpi-Roche průzkum ukázal v úterý. Téměř třetina má nadváhu a 12,4 procenta je obézních.

I přes myšlenku, že francouzská vyhýbají přejídání a nezdravé jídlo, obezita je stále na vzestupu, podle studie, která byla provedena jednou za tři roky od roku 1997.

Ostře sledované průzkumu je sponzorován léky skupiny Roche, která vyrábí produkty, hubnutí, ale také odráží rostoucí zájem ve Francii o obezitě, a odráží další průzkumy, které ukázaly, trendy, jako jsou stoupající průměrné velikosti oblečení.

Zatímco ve Francii problém není tak vážný jako v zemích jako jsou Spojené státy a tempo růstu zpomalilo ve srovnání s předchozími průzkumy, data ukázala, stálý růst těžká obezita, která vyžaduje lékařskou péči.

"Tam je malá naděje, že příznivý trend začíná," Marie Aline Charles, vedoucí výzkumu v Národním ústavu pro zdraví a lékařský výzkum (INSERM) řekl.

"Ale nemůžete stát, že bychom mohli zvrátit tento trend ve Francii až do dalších studiích potvrdit naše výsledky."

Před třemi lety 11,3 procenta dospělé populace ve Francii byl obézní proti 8,2 procenta v roce 1997, zatímco podíl populace, která má nadváhu zůstal nezměněn.

Lidé jsou tzv. nadváhou, když jejich index tělesné hmotnosti (BMI) - váha dělená výškou - je 25 nebo více, a jsou obézní, pokud přesahuje 30. Těžká obezita začíná na 35, podle údajů Světové zdravotnické organizace (WHO) normami.

"Víc než cokoli jiného, obezita je zdravotní problém," Anne-Sophie Joly, šéf francouzské skupiny obezity lobby CNAO řekl agentuře Reuters. "Pokud nechcete informovat lidi nebudou vědět."

Průzkum sponzoři Roche vyrábí hubnutí drogy známé jako Xenical. Jiní zahrnují Sanofi-Aventis je Acomplia a Abott laboratoře je Meridia.

Kampaně byly zahájeny ve Francii v minulém roce varování o zdravotních nebezpečích spojených s obezitou a do konce tohoto roku CNAO doufá, zvýrazněte rostoucí počet obézních dětí.

Obezita je spojena s příjmy, studie ukázala. Nejvyšší procento obézních lidí, téměř 19 procent, vydělávají méně než 900 eur (1139 dolar) měsíčně. Poprvé od roku 1997, nicméně, obezita snižuje u těch, kdo vydělávají více než 5.300 eur.

Samostatný průzkum TNS Worldpanel minulý týden ukázal, francouzské domácnosti jsou výdaje na 3 euro o průměrné - nebo 132 eur na celkových - o zdravotních produktů, jako jsou jogurty a obiloviny, které slibují úbytek hmotnosti a snížení hladiny cholesterolu, v roce 2006 než v roce 2005.

TNS v dřívějším průzkumu uvedl, že extra-velké velikosti oblečení tvořily 22 procent oblečení francouzských žen prodejů na začátku letošního roku ve srovnání s 18 procent v roce 2004. Procento žen nákupu větších C-cup podprsenky vzrostl o 7 procentních bodů na 56 procent mezi lety 2000 a 2005, to ukázalo.

Copyright © 2006 Reuters Limited.

5 ???? ?? ??? ????